Korporaatio

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Korporaatio

Be afraid, be very afraid, of any Corporation... -Henry Rollins

+3
Taichi
Trooper
Henderssons
7 posters

Hauskaa pitämään Aussien kustannuksella

Henderssons
    Henderssons
    Mode

Viestien lukumäärä : 53
    Ikä : 41

Hauskaa pitämään Aussien kustannuksella Empty Hauskaa pitämään Aussien kustannuksella

Viesti  Henderssons Pe Helmi 06, 2009 7:12 pm

Nyt sieltä rekkaamaan Aussien Kolmos-servolle kaikki. Lounaaseen tietenkin Eli SW.

Pistetään oma liitto pystyyn ja pidetään hauskaa, pistetään tuulemaan. Serveri on vasta kaksi viikkoa vanha, joten hyvin ehtii.

Tässä linkki.
    http://www.travian.com.au/?uc=au3_5150

Ilmansuunnaksi lounas (SW).

Siis serveri kolme. Siellä on jo muutama meikäläinen itseni mukaan lukien ja lisää tarvitaan.
    Trooper
    Trooper
    Admin

Viestien lukumäärä : 299
    Ikä : 38

Hauskaa pitämään Aussien kustannuksella Empty Vs: Hauskaa pitämään Aussien kustannuksella

Viesti  Trooper Pe Helmi 06, 2009 7:13 pm

Toi linkki on huono, tämä on paljon kivampi:

http://www.travian.com.au/?uc=au3_9284
    Taichi
    n00b

Viestien lukumäärä : 2
    Ikä : 32

Hauskaa pitämään Aussien kustannuksella Empty Vs: Hauskaa pitämään Aussien kustannuksella

Viesti  Taichi Pe Helmi 06, 2009 7:42 pm

Kuka tekee sitten liittouman sinne? Oon siel nimel zawaa
    Henderssons
    Henderssons
    Mode

Viesti  Henderssons Pe Helmi 06, 2009 7:47 pm

Taichi kirjoitti:Kuka tekee sitten liittouman sinne? Oon siel nimel zawaa

Minä teen tässä lähipäivinä. Korporaatiolaisille on paikka suora. Itse olen nimella henderssons, jos joku ei sitä arvannut.
    Trooper
    Trooper
    Admin

Viestien lukumäärä : 299
    Ikä : 38

Viesti  Trooper Pe Helmi 06, 2009 9:38 pm

Ja mä alan myyräämään kun saan homman käyntiin I love you
    Mikenator
    Mikenator
    n00b

Viestien lukumäärä : 59
    Ikä : 43

Viesti  Mikenator Pe Helmi 06, 2009 10:10 pm

Tulin kans mukaan, samalla nimellä
    Henderssons
    Henderssons
    Mode

Viesti  Henderssons La Helmi 07, 2009 11:20 am

Korporaatio löytyy, nyt myös Aussien kolmoselta.

Jokunen meitä sillä servolla on, mutta lisää tarvitaan.
    svr
    svr
    n00b

Viestien lukumäärä : 5
    Ikä : 50

Viesti  svr La Helmi 07, 2009 7:13 pm

mukana olen
    alfasusi
    n00b

Viestien lukumäärä : 12
    Ikä : 50

Viesti  alfasusi Su Helmi 08, 2009 11:00 pm

mäkin tulin - olen alfasusiFIN
    Henderssons
    Henderssons
    Mode

Viesti  Henderssons Su Helmi 08, 2009 11:33 pm

Suosio on valtaisa ja näyttää siltä, että saadaan paljon suomalaisia kehiin, ehkä jopa täysi liitollinen. Tällä hetkellä jo minulla tiedossa lähes 40 suomitiliä parin viime päivän ajalta ja luoja tietää, kuinka monta tiliä näiden kautta on tullu tai tulossa lisää. Täten olenkin alkanut väsäämään liitollemme myös foorumia, joka julkaistaneen piakkoin. Saadaan sittenkin kunnon pelit pystyyn.

Jos sinulla on mielessä joku oudompi heimo, jota olet aina halunnut kokeilla, niin nyt on siihen paikka.

Hauskanpidolla lähdetää, mutta tällä porukalla varmasti myös pärjätäänkin. Yhteishengestä ei voi jäädä kiinni, onhan tämä maaottelu Suomi-muu maailma.

Eli tosta Lounaaseen (SW) Kolmos-Servolle.
    http://www.travian.com.au/?uc=au3_9284
    leka
    leka
    n00b

Viestien lukumäärä : 86
    Ikä : 35

Viesti  leka Ma Helmi 09, 2009 2:35 am

Mukana.. Nick sotaleka. king
    Henderssons
    Henderssons
    Mode

Viesti  Henderssons Ti Helmi 10, 2009 10:29 am

Tilanne katsaus.

Tilejä on ilmeiseti jo viitisenkymmentä. Vielä mahtuu mukaan, sillä serveri ei ole kovinkaan pitkällä.

Teille jo rekisteröityneillä. Lisätkää kylän nimen eteen [Co.], että tiedämme ketkä kuuluvat joukkoon, vaikka eivät liiton listalla olekaan vielä. Tuo tunnus on luonnollisesti tarpeeton liiton listoille siirtymisen jälkeen.

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 10:54 am